dimarts, 10 de setembre del 2013

Jo faré vaga indefinida

Aquesta és la casta que ens envia en Xiscu Huguet:

Salut companys:

  Amb aquest correu us vull informar de que jo faré la vaga indefinida convocada perque pens que la situació està arribant a límits inaguantables. I al meu centre, l'IES ALGARB, hi ha bastanta gent animada a fer vaga.
 Escric aquest correu, en resposta a una proposta feta a l'assemblea de l'institut, per animar als companys indecissos que estan a centres docents menys involucrats o que tenen dubtes per la repercusió econòmica que tots tendrem, per por a represalies, etc. Però en cap cas vull que ningú dels que teniu decidit no fer vaga us sentiu criticats per jo.
Respect la gent del nostre col·lectiu, el de docents, que està d'acord amb la política educativa de l'actual govern (encara que em costa entendre'ls). I tampoc critic als companys que, tot i estar en contra d'aquesta política, decideixen no fer ni un dia de vaga. Supós que podran trobar altres sistemes de deixar clar al govern i a la societat que no estan d'acord amb aquest desgavell del sistema educatiu. Desgavell estam patint des de fa anys i que darrerament arriba a extrems esperpèntics degut a l'arrogància i prepotència del govern actual, des del meu punt de vista.
Si pensau fer vaga us aním a reenviar aquest correu, convenientment modificat (i amb les adreces ocultades) o enviar-ne en altres sistemes (WhatsApp, facebook, sms, ..), per animar als vostres coneguts docents. Crec que de l'exit d'aquesta vaga en dependran les futures actuacions dels polítics que, de moment no són gaire encertades. I l'èxit serà tant més gran com més gent, i des del principi, la recolzi.
ES LA DARRERA EINA QUE TENIM. ENS HI JUGAM MOLT.
Gràcies i salut


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada